Wizyta w krakowskim salonie Lexusa w ramach zajęć z kursu "Kultura w praktyce"

8 listopada 2019 roku studenci II roku studiów drugiego stopnia mieli okazję zwiedzić krakowski salon Lexusa – w ramach poznawania kultury organizacyjnej różnych firm podczas zajęć „Kultura w praktyce”, prowadzonych przez dr Joannę Malitę-Król. Pan Tomasz Bogacki, Manager Omotenashi, zaprosił studentów na krótką prezentację o filozofii firmy, a także na wycieczkę po salonie.

Omotenashi, japońska gościnność, w przypadku Lexusa oznacza powrót do korzeni firmy. W życiu codziennym pracowników opiera się ona na trzech filarach. Są to dbałość o szczegóły, przewidywanie potrzeb i wyrażanie wdzięczności. Japoński rodowód widać także w samym salonie – samurajski hełm, widoczny na zdjęciu, to prezent na otwarcie salonu od ówczesnego prezesa Lexus Polska. Odwiedziliśmy garaż, serwis, a nawet specjalne miejsce w salonie, w którym klienci odbierają swoje nowe samochody.

Lexus oraz Toyota współpracowały już z Katedrą Porównawczych Studiów Cywilizacji w ramach projektu Paidagogos Pro - o efektach tej współpracy można poczytać tutaj.

1 /image/image_gallery?uuid=0eff2bb3-8ff7-4b0d-87d4-144e2050ee93&groupId=30300043 1300 975 Joanna Malita-Król Pan Tomasz Bogacki, Manager Omotenashi, w sali konferencyjnej salony Lexus Kraków wyświetla prezentację dotyczącą filozofii firmy. Na zdjęciu stół konferencyjny, wokół niego siedzą studenci Katedry, za stołem telewizor z prezentacją. 2 $prev
2 /image/image_gallery?uuid=825af729-30fc-46a0-989b-5a80b71b011d&groupId=30300043 1500 1125 Joanna Malita-Król Slajd z prezentacji dotyczącej filozofii firmy: widnieje na nim napis „Lexus Experience in Lexus Kraków. Omotenashi. Tomasz Bogacki” oraz data: 8 listopada 2019. 3 1
3 /image/image_gallery?uuid=c83ba5f6-74cf-4324-9237-0d82612d8d32&groupId=30300043 1125 1500 Joanna Malita-Król Część dekoracji w salonie Lexus Kraków – na zdjęciu widoczna m.in. nagroda dla Toyoty jako doradcy serwisowego roku 2002 oraz buddyjska rzeźba. 4 2
4 /image/image_gallery?uuid=bdbfa3e5-a674-4895-9b9f-370325bac01f&groupId=30300043 1300 975 Joanna Malita-Król W serwisie salonu Lexus Kraków. Na zdjęciu w centrum pan Tomasz Bogacki, wskazujący na coś w oddali, po lewej stronie studenci KPSC. W tle opony oraz maszyny serwisowe. 5 3
5 /image/image_gallery?uuid=f009b019-7f46-4b0a-af74-e50e7e0b4a84&groupId=30300043 900 1200 Joanna Malita-Król Część dekoracji w salonie Lexus Kraków – na zdjęciu widoczny samurajski hełm, prezent na otwarcie salonu od ówczesnego prezesa Lexus Polska. 6 4
6 /image/image_gallery?uuid=271e9e56-0780-4bb3-895a-680994addff2&groupId=30300043 1500 1125 Joanna Malita-Król Część dekoracji w salonie Lexus Kraków – na zdjęciu widoczne mini-modele samochodów. 7 5
7 /image/image_gallery?uuid=fc55d7f1-91dd-4dde-8504-24cc6b12dc2b&groupId=30300043 1500 1125 Joanna Malita-Król Część wystawowa salonu Lexus Kraków – na zdjęciu w centrum pan Tomasz Bogacki, w tle najnowsze modele Lexusa oraz slogan firmy: „Experience Amazing”. 8 6
8 /image/image_gallery?uuid=9afeaaf9-c1b0-45fd-ab73-856ae2c65870&groupId=30300043 1300 975 Joanna Malita-Król Dzwon, w który mogą zadzwonić klienci po zakupie samochodu – na zdjęciu biały filar, do niego przytwierdzony dzwon. W tle szyba, w której odbijają się wystawowe modele Lexusów. 9 7